Hittegods
Har du tappat något när du rest med våra spårvagnar? Sannolikheten är stor att vi har tagit hand om föremålet.
Om du nyligen har tappat föremålet kan du ta kontakt med spårvägens personal alternativt ringa SL:s kundtjänst på 08-600 10 00. SL kundtjänst har öppet alla dagar, dygnet runt. SL kundtjänst tar upp din efterlysning och ka ta kontakt med trafikpersonalen.
Allt hittegods kommer till SL:s hittegodsavdelning (telefon 08-600 10 00) vid tunnelbanestationen i Liljeholmen. Observera att det kan ta upp till 10 arbetsdagar innan föremålet når hittegodsavdelningen. Öppettider finns på SL:s webbplats för hittegods.
Mer information om hur du kan gå tillväga, och hur upphittade föremål behandlas och hur du får tag på upphittade föremål finner du på SL:s webbplats för hittegods.
Vi hoppas du hittar det du letar efter!